قوانین و مقررات بازر

  1. حجم معاملات در روزهای هفته(به جز پنج شنبه و جمعه) در ساعات معاملاتی بازار طلای تهران(۱۲ الی ۲۰) تا سقف ۲۰۰ گرم قابل انجام است و در روزهای پنج شنبه و جمعه نیز تا سقف ۱۰۰ گرم قابل معامله است.  خارج از این زمان، محدودیت معاملاتی تا سقف ۵ گرم وجود دارد.
  2. در روزهای تعطیل رسمی به دلیل تعطیلی بانک ها، تسویه حساب ریالی انجام نمی شود. 
  3. در حوادث غیر مترقبه (قوه قاهره) مانند جنگ، زلزله، سیل و… و نوسانات شدید قیمتی که امکان معامله را سلب می کند، خرید و فروش در سامانه به صورت خودکار تا اطلاع ثانوی مسدود می گردد.
  4. در صورت فوت یا مفقودی شخصی که در حساب بازری خود دارای طلا و یا موجودی ریالی باشد، بنا بر قوانین و مقررات کشور برای موجودی وی تصمیم گیری می شود.
  5. تمامی خرید و فروش در بازر به صورت نقدی انجام می شود و هیچ گونه معاملات فردایی و کاغذی در این سامانه انجام نمی گردد. همچنین پیشنهاد بازر برای خریداران محترم، تحویل فیزیکی طلای خریداری شده است.
  6. در صورت افشای رمز عبور کاربری، هیچ مسئولیتی پیرامون معاملات وی متوجه بازر نبوده و مسئولیت آن تماما متوجه خود شخص می باشد.
  7. در صورت فراموشی رمز عبور، فرآیند بازیابی رمز از طریق شماره موبایل می باشد اما اگر موجودی ریالی و طلایی شخص از عدد ۵۰ گرم  بالاتر باشد، برای بازیابی رمز عبور باید شخصا با مدارک هویتی در محل بازر حاضر شود.
  8. مسئولیت تمامی تراکنش های درون اپلیکیشن با توجه به تایید ۲ مرحله ای کاربر متوجه خود شخص بوده و امکان بازگردانی معاملات و تراکنش ها وجود ندارد.
  9. برنامه سرمایه گذاری سالانه: در صورت عقد قرارداد سرمایه گذاری به صورت کتبی، اگر طلای مشتری یکسال شمسی در اپلیکیشن سپرده بماند در پایان یکسال علاوه بر موجودی طلای خود، ۵ درصد از وزن طلای خود را به عنوان سود  دریافت می کند.
  10. امکان تحویل فیزیکی طلای خریداری شده فقط با هماهنگی با پشتیبانی امکان پذیر است.
  11. در صورتی که برای ثبت نام در مرکز معاملات بازر، یک شخص از شماره موبایل شخص دیگری استفاده کند مسئولیت تمام اتفاقات پیش رو متوجه شخص مالک سیم کارت می باشد.
  12. با توجه به اینکه بازیابی رمز عبور از طریق سیم کارت انجام می شود، در صورت انتقال یا فروش سیمکارت، شخص مالک حساب باید پیش از انتقال یا فروش سیم کارت تکلیف حساب بازری خود را مشخص کند.
  13. توجه داشته باشید که کد ملی و تصویر کارت ملی برای احراز هویت شما دریافت می شود و بارگذاری آن در اپلیکیشن الزامیست.
  14. افزایش موجودی کیف پول و تسویه حساب کاربران در اپلیکیشن تنها از طریق کارت های بانکی متعلق به شخص صاحب اکانت بازر امکان پذیر است.